super duper härligt väder ute idag!

God morgon, god morgon, hör fåglar sjunga glatt,
godmorgon, godmorgon, i köööör!
kom på nyss att den reklamen ine har gåt på länge? :o
kalle kaviar is dead, maybe?!
men åter till mig nu, ska inte babbla bort detta med kaviar ^^
Idag blev jag väckt som vanligt vid 9.
kollade sommarlovsmorgon, och nu sitter jag här!
vetinte vad jag hittar på idag?
är ju fint väder och så, men orkar inte riktigt åka och bada nånstans :p
har ju varit på stranden 3 dagar i rad nu ^^
jaja, ska nog inte sitta inne heeela dagen och ruttna, men nästan? ;)
pic-syster's vatten ballonger



Kommentarer
Postat av: Rebecka

Sv:

Ja, verkligen! :D



KRAM

2011-08-03 @ 10:48:51
URL: http://alltomrebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0