Dag 7 - En dag jag aldrig glömmer

När mitt innebandy lag gick vidare till dm final för första gången i våra liv.
Var 2008 den 7 februari, oh vi mötte hovsta.
Matchen börja jätte tidigt, kommer inte riktigt ihåg när.
men vi spelade första matchen av alla andra som också skullle spela final.
var säkert runt 8/9 tiden.
alla var ass nervösa, för vi hade ju aldrig varit med om någe sånt här förut!
var jätte tyst i i omkläddningsrummet.
Och så innan matchen började, så sprang vi  nästan ett varv runt planen.
och mötte upp det andra laget i mitten.
Tusen lampor blinkade runt omkring sig!
När matchen skulle börja, så var jag en av dom 5 som fick starta upp.
elr vad man säger :s
vi gjorde första målet, tror det var i 2 period, elr om det var i första.
sen gjorde hovsta mål.
och när det bara var nån minut kvar av matchen,
så fick alva in den!!
och så slutade matchen, vi vann med 2-1.
ingen fatta nånting, hahah!
Så vi vart DM mästare 2008 i f96.
pic-lag bild från när vi vann dm 2008



Kommentarer
Postat av: natalie

sv. bikbok eller nelly.com, tror jag ;)

2011-08-07 @ 14:31:10
URL: http://naataliemattsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0