är väl inte direkt bäst på golf, men nästan ;)

Kom hem från golfen nyligen :p
Elr ah, kom hem straxt över 3.
men har bytit om, till joggningen som är om 1 timme! :)
Golfen gick braa, vart ju lite avundsjuk på killarna som stog bredvid.
som kunde skjuta 200 meter, och jag sköt som längst straxt förbi 50 meter :(
jaja, övning ger färdighet, som man brukar säga ;)
i början så fick jag iväg bollen 3 meter? xd
inte äns det, för missa bollen dom 10 första slagen, haha!
men senast jag spela var förra sommaren.
så inte så konstigt :p
men nu ska jag ta någe och ätaaaa!
pic-tagen nyss, på golf banan!



Kommentarer
Postat av: Anonym

:D va gärna med på min dagens blogg tävling

2011-08-12 @ 15:47:27
URL: http://mohammedialdebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0