jävla domar jävlar ;@

Kom hem för typ 20 min sen ?!
Matcherna gick vell bra .
Första matchen mot lillån ,
gick ass bra !
vi spelade jätte bra .
Oh vi vann med 3-1 .
Deras mål som dom fick ,
så råkade vi göra självmål (a)
aja ,
sen vare bara att springa till omkläddnings rummet.
Oh hämta sakerna oh sticka iväg till örebro ,
oh spela nästa match :D
asså ,
åhh .
domarna sög verkligen !
Dom dåligaste som någonsin har dömt oss !
Dom blåste inte för nånting .
oh när dom väll blåste ,
så hörde man ingentin -.-
aja,
blev så jäkla arg på en tjej i andra laget .
Så mina tränare tyckte det var bäst för mig att byta.
 så att jag inte blev utvissad (a)
hehhe ,
men hade omkull typ 5-7 spelare ?!
inte mitt fel att jag är stark oh dom är svaga ?
hahha ,
ah men nu ska jag byta om .
Får ju främande snart :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0