Dag 1 !

Presention av mig !

Jag heter Agnes Charlotte Andersson .
Om jag skulle bli kille skulle jag hetat Oskar .
Vet inte riktigt varför ?
Men jag är 13 år gammal.
Född 1997, den 10 september.
På Örebro BB.
Först så bodde jag i Järsjö, det ligger en bit utanför Kumla
Tills jag fyllde 2 år.
För sen fick jag en Lillasyster ,
vid namn Ebba .
Och då flyttade vi till lägenhet i Kumla.
Bodde där nästan 1 år.
Sen flyttade vi ut till Hardemo,
Och här bor jag nu !
Pappa bodde ju i det här huset när han var liten.
Men sen när Farfar gick bort ,
var 2 år då .
Så ville inte farmor på här själv.
Därför köpte vi huset !
Ett jätte fint oh stort hus.
Men ladugård, stor tomt och skog !
Har en underbar släkt !
Men berättar mer om min famijl/släkt dag 5.

 Mina intressen är att Sporta,vara med vänner,fotografera,pyssla oh datan.
Specielt sporterna Innebandy och Fotboll.
Brinner verkligen för Innebandyn !
Oh fotboll är också bland det bästa som finns .
Vännerna är det bästa jag vet nästan.
Har verkligen dom underbaraste vännerna som finns.
Och när jag blir stor ska jag gå en utbildning om foto.
För det är det jag vill satsa på förutom Innebandyn.

Min favirot mat är Potatisgratäng och grillat kött !
Med bearnaisesås.

Min favorti färg är Rosa,Grå och Gul!
Har nästan alltid haft rosa som favorit färg.
Men sen brukar det varigera lite.
Kommer ihåg förra året då var mina favort färger Gul,Lila oh Vit.
Men annrs har alltid rosa varit en stor favorit !



Vet inte vad jag mer ska skriva om ;s
Så fråga mig vad som helst,
så lovar jag att svara på dom frågorna sen.
heheh (a)




Kommentarer
Postat av: josefin

Har du några smeknamn då ? :)

2010-12-01 @ 09:51:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0