stockholm!

Igår så var man ju i stockholm,
Tåget gick ju kl 6.40 ;oo
lite väll tidigt ?!
men kul vi hade på tåget ? ;)
hahhahah , omg .
Sen kom vi fram typ 9.10 .
För tåget var lite försenat.
Gick oh fikade då,
för att affärena öppnar ju typ 10 .
så ah,
Sen gick jag ,arazu♥ oh jennifer oh shoppade lite.
Oh killarna gick för sig själva.
Sen möttes vi vid plattan vid halv 12,
gick oh käkade litepå Mc'Donalds.
För vid 1 tiden skulle vi till europa huset.
På europa huset så fick vi svara på lite frågor,
oh lyssna på när dom berättade.
Den som hade flest rätt på frågorna vann en tröja.
Oh såklart så vare ju jag :D:D
Men arazu♥ kom två så hon fick också en tröja !
Efter det så gratis shoppade vi .
hahahhahahah ,
för dom hade där på europa huset lite "souvenirer" som man fick ta gratis .
så då passade jag oh arazu♥ på att ta saker (a)
thihi ,
sen vart det lite mer shopping ,
för att tåget gick 16.30.
hahhahaha, på tåget hem asså :')
vad jag oh arazu♥ garvade då !
Fast jag somnade ,
men såklart så skickar lucas ett sms så jag vaknade -.-
för hade hörluran i ..
Sen kom vi hem till kumla ungefär 18.50?
men gårdagen var bäst.
vad vi skrattade  :')
ujujuj !

jag älskar dig arazu♥
du är bäst,
klarar mig inte utan dig älskling! :*




Kommentarer
Postat av: "novala"

Sv: Okej men om jag gör det mindre får inte bilderna i menyn inte plats tyvärr.

2010-12-08 @ 18:18:56
URL: http://novala.blogg.se/
Postat av: "novala"

Okej men varsågod! :D

2010-12-08 @ 18:23:02
URL: http://novala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0