älskardiggabriellefredriksson !

Det vart ingen mer bloggning igår ! ;o
menmen, så blire ibland.
Kan berätta lite om dagen igår :

Bella kom till butiken typ vid 2 tiden ?
Så följde jag med henne på hennes sista lektion .
Hon hade syslöjd då .
hahahha ,
ah, men sen ramlade bella typ 2 gånger i trappen ?!
duktig hon är -.-
men sen så va vi lite med liam ,
för lucas dissade typ mig .
gick runt lite i askersund.
Sen skulle han dra till marieberg.
Så då var jag och bella själva i askersund.
ass kallt vare ;oo
Men då drog vi oh käka pizza (a)
för hade fått pengar av mamma .
Sen kom siv oh hämtade oss (bellas mamma ) .
Drog hem till bella ,
hahahah , omg :')
vi skrev lite överallt på oss med penga,
oh sminkade oss som katter (a)
bara på skoj, alltså .
bilder kommer när hon skickat dom till mig !
Fast tog når med mobilen med,
så dom lägger jag upp!
sen blev jag hämtad typ halv 9 ?!
kom hem, kollade lite på tv.
Orkade inte starta datan då .
heheheh ,



hahah, bjuder på bilderna!
Oh dom är inte seriösa .




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0