Svar på kommentar ,



hahah, kan förklara varför jag har dom skmeknamnen !

Tingeling: För att jag oh Julia klädde ut oss för
två år sen på sommaren.
Oh då klädde jag ut mig till Tingeling och hon till Michael jackson.

Nannes: Det kommer först från när min kusin
var liten oh kunde inte säga "agnes", så han sa nannes .
heheh ,
men nu har bella börjat kalla mig det !

Blondin/blondie: för att alla tycker jag är en blondin ,
oh inte fattar nåntng ..
Så vetinte vem som började kalla mig det ?
för dom flesta killarna säger det till mig .

Snigeln: hahah , för att jag oh bella är så sega i duschen efter träningen .
Så då började vi kalla varandra för snigeln .

Blåbär : hahha , för att när våran No lärare frågade vad tvillingar som är lika varandra heter.
Oh då skrek jag ut: BLÅBÄÄÄÄÄÄR!!
hehe, så därför började killarna i klassen kalla mig för blåbär..

Agnes långstrump/pippi: För att jag satte upp i tofs på sidan på lektion ,
Oh då var jonte snabb med att kommentera : pippiiii , agnes långstrump haha,
oh då började dom sjunga den låten -.-

Hagge: det var maja som började kalla mig det,
minns inte hur hon började kalla mig det xd
men ah .



Kommentarer
Postat av: jaaackii

Tiingeling :D <333333333333

2010-12-03 @ 18:54:39
URL: http://pampam.bloggpaltsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0