mitt 2010 ,

2010 börjar gå mot sitt slut,
 
här är en sammanfattning av ditt 2010!
 
1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? - tror det
2. Höll du några av dina nyårslöften? - i typ 1 månad (a)
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? - Ne
4. Dog någon som stod dig nära? - ah :(
5. Vilka länder besökte du? -  turkiet oh thailand.
6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011? - Ja, en hel del.
7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? - många datum
8. Vad var din största framgång 2010? - öhm, vetifan xd
9. Största misstaget? - mycket
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? - både och .
11. Bästa köpet? -
mobilen, kanske ? men inte jag som betala den xd
12. Vad spenderade du mest pengar på? - kläder (a)
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? - jaa
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010? - gubben i lådan, öhm, typ lady gagas låtar xd.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? - Ledsnare., tror jag.
16. Vad önskar du att du gjort mer? - vetifan
17. Vad önskar du att du gjort mindre? - Använda datorn!
18. Hur tillbringar du julen? - Hemma
19. Blev du kär i år? - Ja
20. Favoritprogram på TV - följer inte nån serie typ xd
21. Bästa boken du läste i år? - twilight böckerna tror jag
22. Största musikaliska upptäckten? - att jag inte kan spela gitarr xd
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? systemkameran♥
25. Något du önskade dig men inte fick? -  en ny säng .
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010? - firade den med släkten
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? duu .
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010? - min egna !
29. Vad får dig att må bra? - bella !
30. Vilken kändis var du mest sugen på? - öhm , taylor lautner
31. Vem saknade du? - cajsa, oh massa andra !
32. Den bästa nya personen du träffade? - luuucas , oh nåra till !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0