Dag 8

Mina vänner:

Jag har helt underbara vänner !
Älskar dom över allt annat.
Så glad att jag har dom vid min sida.
Skulle aldrig klara mig utan dom .
Ni är mitt liv,

Linnea Åkesson
Michelle Bergelin
Julia Jansson
Gabrielle Fredriksson
Ronja Lennartsson´
Cajsa Lundin
Arazu Nabipour
Maja Lilja
Rebecca Eklund
Lucas Johansson
Axel Bäckgren
Kevin Niederkorn
Hela Inneabandy laget
Oh hela Fotbolls laget

det är ni som alltid finns där för mig ,
älskar er sjukt mkt !

Men sen har jag 1000000 till vänner.
Som också betyder,
men orkar inte skriva era namn,
förlåt..
men ni ska veta att ni finns i mitt hjärta,
oh jag älskar er.




Kommentarer
Postat av: michan

jag älskar dig, hare bäst i stockholm:)

2010-12-06 @ 16:46:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0