Dag 6

Min närmaste vän:

Gabrielle Fredriksson,
mitt hjärta, luften jag andas.
Älskar henne av hela mitt hjärta .
Som nu är hennes .
Om jag inte hade haft dig här vid min sida,
så skulle jag liggat på en kyrkogård just nu .
Anntingen skulle jag hoppat framför tåget
elr så hade jag skärt ihjäl mig .
För det är du som får mig vilja leva.
Det är du som gör mig hel .
Utan dig, ingen agnes :*
Älskling,
du betyder så himla mkt för mig .
Kan inte beskriva med ord vad du betyder för mig.
Duär verkligen mitt allt,
ingen kan ta din plats!
Du&Jag mot världen .

Vi träffades första gången för 6 år sen på innebandyn.
Tog inte dirket kontakten på direkten ,
men sen för typ 4-3 år tillbaka?
så var det vi två mot världen !
Inget kunde komma imellan oss.

Alla våra minnen ,
dom är oslagbara !
hahah ,
så mkt vi har skrattat genom åren.
omg , det kan inte beskrivas !
Våran humor,asså  :')

Duär helt underbar,
obesrivlig !
Duär både snäll,söt,snygg,fin,bäst,underbar,fantastik,glad,posetiv.
Oh mkt mkt mera !
 Och du är min , oh liiiite liam's dåra .
Måste vell dela mid mig nu till honom :/
hahahah , 

Fyra ord :
Jag älskar dig älskling !








Kommentarer
Postat av: bella

naww snuttiis , jag älskar dig mest

du är min andra halva , utan dig är jag ingen

om vi någonsin skulle skiljas åt

det första jag skulle göra då var att ta livet av mig

gumman , du är allt <3



jag älskar dig !



2010-12-04 @ 14:43:42
Postat av: Jessie

Skurit heter det...

2010-12-05 @ 02:12:28
URL: http://sarakechi.blogspot.com
Postat av: bella

det betyder samma sak iaf -.-

2010-12-05 @ 09:13:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0