Dag 4.

hann inte skriva igår,
ouppsiii (a)



Mina framtidsvisioner:

Min framtid...
jadu .
Vill helst flytta till USA ,
bo antingen i Washington elr Florida.
Bli mäster fotograf.
Som det ser ut just nu så ska jag gå foto utbildning sen ,
på gynasium !
Annars ,
så vill jag komma långt med Innebandyn,
spela i landslaget!
Min högsta dröm♥
heheh ,
beror också helt på om jag hittar nån här i svergie innan 20 års åldern,
oh får barn .
Om jag inte gör det,
så flyttar jag nog till USA.

Vill helst ha 2-3 barn !
antingen 2 tjejer oh 1 kille.
elr 1 tjej oh 1 kille !
Tjej namn: Alea,Wendy.♥
Både namnen är både superfina, oh annorlunda!
Kill namn: Leonel,Leo,Liam.♥
Vet inte varför jag gillar typ bara killnamn
som börjar på bokstaven "L" ?! ;o




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0