åsbro f96/97 in my heart ♥

VI ÄR DE BÄSTA !
när man var liten handlade det om tt ha kul, nu börjar man vilja vinna också, och det är ju såklart att vi vinner ?
hela tiden, vi leder en serie, vi ligger Etta i en DM final ? men vet ni vad det bästa är ? vi har fortfarande kul ?
jag kan inte gå till en träning utan att gå glad därifrån ! jag är så enormt glad med er !
vi vinner tillsammans och förlorar tillsammans
de som har spelat längst har spelat i ca 7 år snart, borde det inte vara så att de nya kommer utanför tkr man ?
men vaffan så tkr it jag det är, vi har ju as kul tsm !
vad kan man säga mer ? vi är ett undetbart lag och kommer alltid vara (L))
innebandy i mitt hjärta
- och  det är ni som gör att jag tkr så !

EN GÅNG GUL

ALLTID GUL !

(L)



serie vinnare 2010


bowling kväll, våren 2010♥

storvreta 2010.

åsssbro.


har inga bilder på den här datan på laget.
men ska ladda upp det om nån dag.
lovar♥


texten skriven av : bexiiiie♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0