42 frågor om din bästavän♥

1.Vad heter hon? Gabrielle fredriksson
2. Hur gammal är hon? 14,
3. När träffades ni sist? igår♥
4. Vad har hon för hårfärg? brunt med rött
5. Brukar hon färga håret? ja .
6. Vilka färger har hon haft? blont, svart,brunt,typ rött oh massa andra xd
7. Vad har hon för parfym? öhm , en som luktar fantastikt gott iaf :*
8. Är hon galen? jaaa! fett galen asså
9. Vad är erat första minne? innebandyn.
10. Har ni många minnen ihop? klart
11. Vart bor hon? åsssbro
12. Har ni varit utomlands tillsammans? nej :/ 
13. Är du avundsjuk på henne? ja!
14. Vad heter hennes syskon? agnes,linn,hanna oh marcus
15. När träffades ni första gången? när jag var 7,
16. Hur träffades ni? när jag började på innebandyn
17. Vad går hon i för sporter?innebandy
18. Vad brukar hon göra på helgerna? vara med coola mig,match elr staaaaan . 
19. Vad gör hon efter skolan? tränar,kompisar,datan oh pluggar.
21. Har ni pussats? ja.
22. Brukar ni säga att ni älskar varandra? alltid♥
23. Har hon fräknar? nae
24. Har ni kollat på film någon gång? ja, tusentals gånger!
25. Har ni bråkat någon gång? nej.
26. Har ni sovit i samma säng? ja.
27. Har ni skrattat tills ni gråtit? haha , gör vi typ alltid :')
28. Har du sett henne gråta? ah..
29. Vad gjorde du då? försökte trösta henne såklart
30. Har du sett henne vara riktigt arg? haha ja, as rooooligt!
31. Har hon sett dig gråta? tror det
32.Vad ska ni göra i sommar? myyycket!
33. Har hon svikit dig någon gång? ne
34. Har ni pratat i telefon någon gång? ja.
35. Vad skulle du göra om denna personen dog? dött med henne .
36. Kommer ni vara kompisar om 10 år? ja det hoppas jag!
37. Älskar du henne? ja, mest av allt
38. Vad är det bästa med henne? allt.
39. Vad skulle du vilja att hon ändrade på? ingenting!
40. Skulle du ge hon pengar om du vann 1 miljon? klart!
41. Hur ser hennes klädstil ut? bella styyyyle ;)
42. Vill du att hon ska kopiera detta och skriva om dig? hahha , om hon orkar xd


» jag älskar min bästaste bästis över hela mitt ♥.



Kommentarer
Postat av: Miss0 - julekalender i bloggen

Kul lista, den har jag aldrig sett förrut. :)

2010-12-22 @ 21:40:47
URL: http://www.miss0.blogg.no
Postat av: bella

älskling , du är underbar

jag älskar dig över allt annat!

jag kan inte leva utan dig

du är mitt hjärta<3

2010-12-23 @ 16:02:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0