nu är jag hemma efter en låååång dag!

lite surt när man skriver ett super långt inlägg på mobilen, och sen råkar trycka på edit istället för done, så allt radderas.. så igentligen skulle det kommit ut ett inlägg runt 2 tiden. men orkade inte skriva om det, och så var jag väldigt stressad då så jag hann inte heller. men iaf inge mer snack om det nu! gick upp tidigt imorse, runt 8, för sen vid 9/halv 10 stack vi in till örebro för att hjälpa faster ann-louise med flytten. fast det var inte bara min familj som hjälpte till utan min andra faster, min farbror och ann-louise kompis!, tog cirka 2 timmar att tömma hela lägenheten. tänk att jag gick upp&ner för trappor i 2 timmar, och hon bor längst upp på tredje vånningen -.-, men sen när vi hade tömt lägenheten så åkte vi till hennes nya, och samma sak där så skulle hon bo på tredje vånningen, fast där hjölpte jag bara till 1 timme att bära in allt. för sen drog jag&mamma iväg på match! spelade mot arboga, i 97 serien på hemmaplan. (jag vet att du kommer bara läsa det här av inlägget ;) )var inte speciellt så taggad till den matchen, men det gick ändå bra :), vi vann med 5-0, hihi!, och efter matchen så stannade hela laget kvar för vi skulle äta lite och sen kolla på en film som en pappa i laget hade spelat in när vi hade kört mot kumla sist. lite smått roligt vare:p
nu ska jag mysa ner mig i soffan och kolla melo med familjen!



Kommentarer
Postat av: emma

Haft en bra helg? :)

2012-03-04 @ 15:21:07
URL: http://emsenemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0