Framme i thailaaaaand!! :D

Nu har jag äntligen kommit fram till hotellet och hittat wi-fi! Flygresan hit tog samanlagt cirka 13 timmar med mellan landning. Först vare att sitta på planet från Stockholm till Bangkok i 10 timmar, sjuuukt långtråkigt vart det. För man fick ingen egen dataskärm.. Fast dom visade både breaking dawn part 1 och Alvin och gänget 3. Så dom två filmerna kollade jag på. Sov även bort 1 och en halv timma. Och resten av tiden spelade jag på ipaden/mobilen, eheh. Sen när vi kom fram till Bangkok så var det att vänta 2 timmar tills vi satte oss på nästa plan till krabi. Och det tog cirka 1 och en halv timme. Den tiden sov jag bort totalt, vilket var huuur skönt sim helst, haha! När vi kom fram till flygplatsen här var det en halv timme's bilfärd till hotellet. När vi kom fram till hotellet så var klockan 10 på thailänsk tid, och den thailänska tiden ligger 5 timmar före svenska tiden;) och på direkten när vi kom hit så gick vi och käka frukost sen sov vi tills klockan var två. Snacka om att vi var trötta, hade knappt sovit någe på ett helt dygn.. Iaf så har vi hunnit checkat poolen i någon timme och nu ska vi snart bege oss ut till stan för att handla lite och äta! Hoppas ni har det super bra där hemma, pussss!  Gick inte att ladda upp bild just nu..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0