det kommer komma en nykomling,

skoldagen har varit lååång idag, inte roligt att sluta halv 4..
men sånt är livet, som tur är har vi bild sist, så det är inte så jätte ansträngande :p
körde lite nostalgi på bilden också, och spelade upp massa låtar,
som jag,linnea&michelle lyssnade sönder när vi gick i 5:an, haha..
tror inte dom andra tyckte det var lika roligt som vi, men vi fick några goda skratt iaf ;)
förutom det så har dage varit rättså normal :)
fick även reda på att vi ska få en ny i klassen nästa vecka..
och nu ska jag bara ladda över lite bilder för fotoläxan,
och sen runt 5 tiden kommer mamma och hämtar mig för då ska vi till mina kusiner.
direkt efter den drar jag på fotokursen, så ja, vi hörs ikväll :D



Kommentarer
Postat av: Nicole [ Foto & Vardag ]

Hej! Kan du kolla in mina senaste bilder + kanske kommentera vad du tycker om dem? :)



http://twinstars.blogg.se/2012/march/now-its-spring.html#comment

2012-03-21 @ 19:22:44
URL: http://twinstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0