plugga+äta=bra kombination! :D

kom hem tjugo över 4, för alltså en halvtimme sen.
och sen dess har jag inte gjort ett skit, haha!
har inte äns orkat sätta på tv:n än, men ska göra det när jag ska äta.
iaf, dagen har varit okej!, hade inställd lektion på idrotten.
så hade bara 4 lektioner idag!
därav på matten så fick vi börja tidigare och sluta tidigare!
så slutade kvart i 3 än att sluta tio över 3 :)
men bussen kommer ju inte tidigare för det,
så fick vänta på bussen i över 1 timme då -.-
mindre kul, men wordfeud räddade mig och joel,oskar,erika,linnea&emma!
så slapp vänta ensam iaf, hahaha :D
men nu ska jag ta någe och äta(och sätta på tv:n),
och sen ska jag plugga hemkunskaaaaap :)
pic-me today!



Kommentarer
Postat av: therese

gå med i våra blogg grupp på facebook och sprid din blogg snabbt och enkelt där :D http://www.facebook.com/groups/130542060398254/?notif_t=group_activity

2012-01-16 @ 18:08:42
URL: http://nattstad.se/therese.postner

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0