nu kör jag på en ny "dag till dag"!

Nu börjar jag med en ny sån här "dag till dag" sak,
för den andra tog ju slut igår ;)
-
dag 1 - presentera mig själv
dag 2 - en nytagen bild på mig
dag 3 - hur jag ser ut en vanlig dag
dag 4 - en person jag skulle vilja vara för en dag
dag 5 - mina appar på mobilen
dag 6 - vad jag stoppar i munnen under en dag
dag 7 - en bra och en dålig egenskap om mig själv
dag 8 - mina 3 högsta önskningar
dag 9 - vad jag vill göra i framtiden
dag 10 - det här stör mig
dag 11 - ett minne jag aldrig glömmer
dag 12 - mitt rum
dag 13 - min spotify lista
dag 14 - mitt skåp i skolan
dag 15 - det godaste jag vet
dag 16 - mina snygghetstips
dag 17 - det här är jag beroende utav
dag 18 - en bild sen jag var liten
dag 19 - min kamera+tillbehör
dag 20 - min bakgrund på mobilen
dag 21 - en bild på mig och min bästa tjejkompis
dag 22 - fem bloggar jag ofta är inne på
dag 23 - min bakgrund på datorn
dag 24 - 3 favort bilder på mig som är tagna i år
dag 25 - en sak jag önskar jag fick uppleva igen
dag 26 - 3 favorit bilder jag har tagit i år
dag 27 - Fem webbsidor jag ofta är inne på.
dag 28 - mina rädslor
dag 29 - favorit serie/film
dag 30 - min bakgrund på twitter
dag 31 - 5 saker som jag har gjort den här månaden



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0