grattis till alla som fyller idag!

nu sitter jag nere i våran stuga/hus som vi lånar av mormor&morfar :)
har nyss kollat på fredakväll med malin,
för att one direction var med där ikväll, superduper braaa! :D
iaf, så har dagen varit okejjjj!
var i skolan först mellan 8.30-15.30, alltså 7 timmar,
om jag inte har räknat fel, haha!
sen så stack jag&mamma in till mariberg.
köpte paket till kusin som fyller idag och till madde som fyller imorron!
och idag fyller även agnes år, bella's lillasyster!
stort grattis till er, loveuuuu!
men nu ska jag fortsätta kolla på the voice sverige! :)



Kommentarer
Postat av: Liz

Var med i veckans blogg? :)

2012-01-20 @ 20:33:15
URL: http://taylorandzayn.blogg.se/
Postat av: Liz

Härligt, lycka till ;)

2012-01-20 @ 20:45:45
URL: http://taylorandzayn.blogg.se/
Postat av: madde

tack , grattis på namnsdagen :)

2012-01-20 @ 21:29:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0