första inlägget i år!! :D

idag är det första januari 2012!!! :o
helt sjukt att det nu är 2012, och nära döden är vi också..
jag hoppas att ni hade en superduper bra nyårsafton igår,
och inte drack för mycket ;)
min nuårsafton var iaf super!, den ägnades med familjen.
vi spelade spel, åt god mat och kollade tv :)
sen vid tolvslaget så skickade vi iväg en khom loys, istället för skjuta raketer!
det är såna där svävande ljuslyktor som är populärt i thailand :p
men många grannar sköt fyrverkerier, så såg sånna med :)
sen så gick jag upp och la mig en stund senare.
och nu på morgonen möts man av snö?! :o
det har snöat här hos mig i nästan 1 timme snart,
så detta år startade med snö och en rinnande näsa..
pic-jag igååår!, har inte hunnit ladda in bilderna från kvällen än..



Kommentarer
Postat av: chong ☆ ¸. • * ¨ * • ☆

fett gulligt hår du har ^^

2012-01-02 @ 02:12:57
URL: http://chongs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0