fiskgratäng+18201 kg vitpeppar=tummen ner!

kom precis hem från skolan, slutade 14.30.
så då kom pappa och hämtade mig, så slapp jag vänta på bussen! :)
hade hemkunskap idag, och det gick väl sådär.., haha!
vi skulle göra fiskgratäng,
och då i såsen hade vi nästan i en halv vit peppars burk.
så det smakade inte liiite peppar om det sen :o
hade även so,svenska och engelska idag, och förstås lunch ;)
var ingen god mat idag, så ska ta någe och äta nu.
och sen drar jag ut och fotar lite :D
man får ju passa på när det är ljust när man kommer hem ju ;)
pic-våran egen lagade fiskgratäng, ser det gått ut? ;)



Kommentarer
Postat av: Amanda ♥

Svar: Jag bara slappat.

När började du skolan?

2012-01-10 @ 18:03:56
URL: http://canonislife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0