2011!

1.Gjorde du något som du aldrig gjort förut ? - ja, rätt mycket faktiskt
2. Höll du några av dina nyårslöften ? - haha, nej..
3. Blev någon av dina vänner föräldrar i år? - vänner&vänner, men ja det kan man säga
4. Dog någon som stog dig nära ? - nej
5. Vilka länder besökte du ? - Danmark,Holland och Turkiet tror jag?
6. Är det något du saknar 2011 som du vill ha mer av 2012 ? - ja! alla heltokiga dagar och kvällar med gänget!
7. Vilket datum kommer du minnas från 2011 ? - 31 oktober
8. Vilken var din största framgång 2011 ? - har blivit väldigt oblyg och snackar inte längre onödigt skitsnack.
9. Största misstaget 2011 ? - något jag fortfarande ångrar. skriver det dock inte här.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig under 2011 ? - jepp, en hel del skador. haha
11. Bästa köpet ? - iphonen(fast den fick jag ju hehe)
12. Vad Spenderade du mest pengar på ? - pizza, hehe
13. Gjorde någonting dig riktigt glad ? - Mycket faktiskt :)
14. Vilka sånger kommer du alltid minnas som sommaren 2011 ? - What are worlds, Vamos ala playa och vart jag mig i världen vänder. hehe.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med förr ? - båda två
16. Vad önskar du att du hade gjort mer ? - skriver som ebba, tagit vara på dagarna för tiden bara rann iväg.
17. Vad önskar du att du hade gjort mindre ? - deppat. haha.
18. Hur tillbringade du julen ? - med familjen och släkten
19. Blev du kär i år ? - ja det blev jag
20.Favoritprogram ? allt skitdåligt haha
21. Bästa boken du läst ? - det är så lågiskt alla fattar utom du
22. Största musikaliska upptäckten ? - haha va?
23. Jobbigaste 2011 ? - -
24. Något du önskade och fick när du fyllde år ? - kommer inte ihåg
25. Något du önskade men inte fick?- ingen aning
26.Vad gjorde du på din födelsedag 2011?- var på ullared med favotjejerna!
27.Finns det något som skulle kunnat göra 2011 lite bättre?- ja..
28.Hur skulle du beskriva din stil 2011?- HEMSK. ibörjan haha. tog sig lite imot slutet!
29.Vilka gjorde dig glad- massor. mina favoriter mest
30.Vilken kändis är du mest sugen på?- någon
31.Vem saknade du?-olika i olika perioder
32.De bästa människorna du träffat- massor, o
1.Gjorde du något som du aldrig gjort förut ? - jaa,
2. Höll du några av dina nyårslöften ? - typ, haha
3. Blev någon av dina vänner föräldrar i år? - nae, men en jag "känner"
4. Dog någon som stog dig nära ? - nae
5. Vilka länder besökte du ? - USA,(tyskland&canada, fast på flygplatserna)
6. Är det något du saknar 2011 som du vill ha mer av 2012 ? - jaa,
7. Vilket datum kommer du minnas från 2011 ? - 7-24 april!
8. Vilken var din största framgång 2011 ? - fått mycket bättre självförtroende!
9. Största misstaget 2011 ? - något jag fortfarande ångrar. skriver det dock inte här.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig under 2011 ? - yess, hehe
11. Bästa köpet ? - jag vet faktiskt inte :o
12. Vad Spenderade du mest pengar på ? - säkert kläder, hehe..
13. Gjorde någonting dig riktigt glad ? - Många saker! :)
14. Vilka sånger kommer du alltid minnas som sommaren 2011 ? - What are worlds,
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med förr ? - både och tror jag!
16. Vad önskar du att du hade gjort mer ? - jag vet inte..
17. Vad önskar du att du hade gjort mindre ? - suttit vid datorn, hehe
18. Hur tillbringade du julen ? - med familjen och släkten, och vänner!
19. Blev du kär i år ? - naee,
20.Favoritprogram ? V
21. Bästa boken du läst ? - twiligt böckerna
22. Största musikaliska upptäckten ? - att jag suger på gitarr..
23. Jobbigaste 2011 ? - lite små saker :p
24. Något du önskade och fick när du fyllde år ? - objektiv
25. Något du önskade men inte fick?- ir kontroll/fjärrutlösare
26.Vad gjorde du på din födelsedag 2011?- umgicks med släkten och familjen!
27.Finns det något som skulle kunnat göra 2011 lite bättre?- ja, hehe.
28.Hur skulle du beskriva din stil 2011?- min egna!
29.Vilka gjorde dig glad- massvis! :)
30.Vilken kändis är du mest sugen på?- ulrik tror jag det var!
31.Vem saknade du?-olika i olika perioder
32.De bästa människorna du träffat- massor!!



Kommentarer
Postat av: L.I.N.N.E.A ♥ Photography

Allt bra idag??



KRAM

2012-01-02 @ 15:26:35
URL: http://nexttotheblueeyes.blogg.se/
Postat av: mary :]

ja dom e ju jätte bra :D <3

2012-01-02 @ 15:41:17
URL: http://edholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0