vadå klantiga?, nejdååå!

har nyss druckit ett glas med rabarber saft!
och ska snart ta en tugga av den otroligt goda chokladkakan som ligger i kylskåpet :]
nej, jag är inte besatt av godis eller kakor ellr så (a)
hade ju som sagt bad idag i skolan!, och det gick braa :)
vi fick även gå ut och slänga oss i snön och sen hoppa rakt i poolen!
då är man ju såklart så klantig att man kastar sig i snön,
så man skrappar upp knät på marken under snön -.-
men förutom det så var det faktikst riktigt kul att bada, haha :)
idag vid lunchen i skolan så stack jag,linnea&michelle till aramis.
och käkade kebabtallrik, superduper mega gott, :D
sen när vi skulle gå tillbaka till skolan, så halka linnea när hon skulle hämta cykeln xd
men jag och michelle märkte ingenting, så hon låg där på marken ett ta!
och det var inte bara vi där, för det ligger en skola precis bredvid.
så dom hade ju också sett när hon halka, HAHAHAHAHA!!!
pic-jag idag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0