ojoj, sista dagen på lovet idag!

sista dagen på lovet idag, och det betyder vilo dag, haha :D
så idag kommer jag nästan vara hemma hela dagen, förutom ikväll.
för då drar jag och kollar när åsbros herrar spelar match! :)
under den här veckan så har jag ju inte bloggat specielt mycket.
och det skäms jag över, men har ju hittat på massa annat skoj.
har ju i stort sätt gjort nånting varje dag den här veckan.
söndags-kollade när laget spelade cup i askersund.
måndags-åkte jag till ronja sov där.
tisdags-åkte jag och ronja in till örebro, sen sov hon här.
onsdags-var jag med ronja och avr på fotokurs.
torsdags-åkte in till askersund och kolla fotbolls cup.
fredag-åkte till bella sen stack vi till askersund och kolla fotboll.
lördag-vakna hos bella sen hem och då kom släkten och firade mamma.
färgade även håret igår, så resultatet på det kommer upp under dagen!
haha, oj, jag gjorde verkligen nått varje dag.
nu ska jag gå ut och fota lite, hihihi :D

pic-jag i fredags, eheheh!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0