sitter på kontoret nu ;)

nu sitter jag i askersund på mamma's jobb, är med hos henne idag och praoar.
så vi har nyss käkat lite och sen om nåra timmar ska jag med på en visning.
ja, så nu och nåra timmar framöver vet jag inte vad jag ska göra?
förutom att vi ska handla och gå till venus choklad lite senare :D
men hann ju inte blogga igår , men det var för kom hem vid 10 tiden.
och då äre ju säng dags, så startade inte datorn då!
men matchen slutade bra, 6-0 till oss, wohooo :D
och efter så fikade vi på mackor och tårtaaa, för att fira dm-gulden!!
herrarna spelade matchen efter oss, så när vi fikat klart.
så stannade vi kvar och kollade på den,
fast dom är inte lika duktiga som oss, så dom förlorade :p

pic-datorn jag sitter vid just nuuu!




Kommentarer
Postat av: ellensjo

sv; Åh tack så hemskt mycket! :)

Kram

2012-02-10 @ 15:50:08
URL: http://ellensjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0