Påväg till kalas nuu!

Vaknade upp hos Linnea i Kumla imorse, och sen vid halv 11 kom pappa och hämta mig och skjutsade mig till åsbrohallen för skulle dömma två poolspels matcher i p00/01. Jädra snorungar säger jag bara... Aja, sen tjugo minuter efter sista matchen slutade så var det fotbollsträning. Som tur var den i åsbrohallen. Så stannade kvar och tränade, vi var inte alls många så några från innebandylaget kom ner och spelade med oss. Gick en halvtimma innan träningen slutade för halv 4 skulle vi hämta farmor i kumla. För att vi ska på kalas hos kusinen nu! Han fyllde nämligen 5 i veckan, stor kille är han nu! Iaf, så nu är jag påväg till Örebro. Hoppas ni har haft en bra dag idag, för det har jag haft! Men bloggar sen när jag kommet hem :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0