kladdkakaaaa :D

följde inte med mamma idag heller, för hon hade inget att göra idag.
så lite lång tråkigt att sitta där vi datorn :p
men idag har jag inte suttit och luffat framför datorn.
utan jag har pluggat, nästan klar med matten nu, och läst på till provet :D
och så satte jag nyss in en kladdkaka i ugnen!
hoppas den blir god nu, och inte misslyckad som den jag gjorde sist blev..
haha, men nu ska jag ta någe och äta medans den blir klar.
för har inte ätit än, förutom kladdkaks smet ;)
pic-söt tjej med oborstat hår och kladdkaks smet runt munnen!



Kommentarer
Postat av: vadfanskajagheta.se - Uppsalas största blogg

Hej :) Jag har en tävling i min blogg där jag lottar ut valfritt plagg, väska, skor osv ifrån många grymma märken, typ LV, jeffrey campbell, dior osv! ;) det skulle vara jättekul om du var med!



Klicka bara på länken här bredvid för att komma till tävlingen :) http://vadfanskajagheta.se/tavling-vinn-valfritt-plagg-vaska-skor-osv-2/

2012-02-07 @ 15:46:22
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0