ni rockar brudar!

nu så åkte michelle precis hem :)
men ska snart åka, elr ja om 1 timme ^^
ska och träna då, hihi :)
iaf, gårddagen var suuuuuper!
började med att vi slutade halv 4,
då tog jag och michelle bussen hem till mig :)
sen skjutsade mamma oss till linneaÅ vid typ 5 tiden.
då hade redan alla andra tjejer kommit dit,
förutom hillevi som kom samtidigt som oss :)
då började vi fixa med presenterna,
vi skrev på en tröja osv.
blåste upp ballonger och så :)
sen så kom linnea och becca hem.
och då så fick vi lite panik, haha ^^
satte på födelsdags sången och gömde oss.
sen när hon öppna dörren så stog vi där med tårta :')
hon vart inte bara lite glad och chockad! :D
hon fattade typ inget, haha :)
men se så förklara vi ju att vi hade planerat den här
överrsakningsfesten för henne ett tag.
vi käkade pizza, sen så sa vi att vi hade en till överraskning ;)
och då kom micke och jonte(?),
och micke hade med blommor, awww! :')
käkade tårta med dom, sen stack dom hem.
lite senare sa vi att vi hade ännuuu en överraskning, haha!
så vi skulle gå till brändåsen och träffa anthony och dom.
men vi hann halvägs sen vände vi, och dom kom till ormesta istället :p
var med dom en stund, sen stack dom nån timme senare.
runt 11 drog linneaA,mickis,jossan och stina hem.
oh jag,ellinor,hillevi,becca och michelle beslutade att sova kvar! :)
så vi ringde dit eric, så kom han en stund, haha.
gick in i husvagnen och prata, sen gick vi och la oss typ 1, halv 2 :p
vaknade halv 10 typ,
och då smsade mamma och sa att hon skulle hämta mig och michelle ^^
så hon kom typ en halv timme senare haha!
tog inte direkt nåra bilder, men kommer sno nåra av dom andra,
om jag får, hihi!
men dom lägger jag upp sen^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0