jaha, vart ska vi nu?,ähm, dit tror jag! :D

kom hem från skolan vid typ tio över 3 :p
för slutade tjugo i 3 idag så tgo 3 bussen hem! :)
idag så hade jag 5 lektioner,
so,tyska,idrott,svenska och stugtid.
var inte så god mat idag i skolan..
pyttipana utan lingon/ketchup :o
är ju inte alls gott då juu :(
så är jätte hungirg nu,
men jag och syster ska lagga mat efter jag skrivit klart det här inlägget! :)
så då gör vi spaghetti och bacon med ostsås, hihi :]
sen äre bara att tagga innebandy match som börjar halv 7!! :D 
det är bara träningsmatch, men ändå!
så om ni är vid hallsberg den tiden äre bara svänga förbi ishallen!
för vi spelar på planen där :p
aja, men nu ska vi göra maaaat! :D
pic-dagens outfit!
svarta byxor och vit tröjaa~



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0