JAAAAAAAAAAAAAAAAAA!

JAAAAAAA, nu har jag fått igång min dator!
känner mig super duktig nu, mihihi:)
men det har tagit hela dagen tills jag lyckades få igång den!
kommer upp nån shit hela tiden när jag startar den,
och då trycker jag bara men då kommer annan shit upp -.-
så du har jag alltid stängt av datan.
har nog stängt av datan minst 20 gånger idag, haha!
men nu när den först shiten kom upp,
så läste jag faktiskt, och då fattade jag hur jag skulle göra :D
super stolt över mig själv nu!! :DD
hhihihi!
pic-bilden är tagen igååår!
-
{texterna i inläggen från idag är värsta cp liten,
vet inte hur man fixar det,
men vart för jag blogga från mamma's dator..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0