imorgon kommer jackiii till mig :D

Vid den här tiden så borde jag skriva godnatt till er blogg läsare!
men icka sa nicke, för jag är ledig imorron :D 
superduper skönt, är även ledig på måndag.
wohoo, så har lång helg på hela 4 dagar!! :)
men imorron så kommer juliaaa hit,
har saknat henna grymt mkt!
sen så sover hon hos mig, oh så följer hon med oh kollar på min match imorgon.
hennes första fotbolls match som hon ska kolla på :o
helt sjukt, hahahha :p
iaf, så ska vi steeeeka en massa ;)
bara vi som fattar vad jag menar på det, mihih!
får även sovmorgon till kl 8 imorgon,
för hennes pappa är sådär super snäll...
haha, söta tjejer för typ 2 år sen? ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0