grymt bra spelat i dag tjejer!

heheh, förlåt att jag inte blogga förut som jag sa :/
men följde med bella hem efter matchen!
matchen gick iaf jätte bra :D
även fast vi var bara 1o spelare+målvakt :p
så alla hade bara en avbytare, men det gick bra ändå!!
hihi, vi vann med 4-3 iaf :d
efter matchen så åkte jag,bella och hennes pappa och käka på donken.
köpte med nåra filmer, så när vi kom hem kollade vi på film,
haha, men bella hade somnat när vi kollade på andra filmen xd
hade inte märkt det, så jag satt och prata med henne ändå!
men hon vakna av att hennes kusin ringde.
så vi stack ut och träffa henne och chrille :d
och då kom massa mer folk sen.
stack hem sen till bella, och då kom emmaaa :D
kollade på kenny starfighter, grym film!!
emma drog sen typ vid halv 7?, nått sånt iaf.
och mamma hämtade mig typ tjugo i 8 :p
och nu sitter jag här hemma och kollar på partaj!
pic-bella&jag från träningslägret!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0