du får ju alla lätta, det är ju fusk!, så vi måste byta juuu :o, HAHAHAH

Hemma nuuu :D, slutar igentligen nu halv 4.
tog 3 bussen, men den gick inte till brändåsen.
men pappa hämtade mig vid skyberga :D
men jobbade/satt i fritidsgården idag ju så fcik sluta kvart i 3 :d
hihi, var inte så lång tråkigt iaf!
satt ju med ralle, så i början så spela vi ett spel på jonte's mobil,
tror jag ska ladda ner det till ipaden hehe :p
men sen vid lunch så var batteriet slut (a)
så då spelade jag och ralle massa spel!
och mellan 1 till halv 2 så hade vi en liten rast :p
har också gjort kaffe, te och toast idag.
och alla 6:or ville ha pingisrack hela tiden :o
lite irreterande..
men nu ska jag ta en yoghurt och sen ut och fota lite?
för vid halv 6 drar jag in till marieberg,
ska fixa spotify till mobilen och kanske köpa svarta jeans! :)
pic-ända bilden som blev tagen med min mobil idag ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0