det är sååå trevligt med döda grodor och maskar!

kom hem från skolan typ 10 över 4!
men datorn strulade när jag skulle starta den..
så har mamma's nu, hehe :p
idag så jobbade både linnea&michelle i fritidsgården.
men var med linea,julia och petra! :)
hade 5 lektioner idag,
ska igentligen ha 6, men bilden skipade vi på slutet.
för vi drog över på no:n.
men basra för att vi skulle gå till olika ställen i grupper,
och undersöka ekosystemet där :p
vi gick till nått som hette björka blabla.
haha, kommer inte riktigt ihåg vade det hette :p
iaf, så visste vi inte vart det var, men vi tror att vi hitta rätt iaf!
jätte äckligt vare ;s
på vägen dit, nästan när vi var framme.
så hittade vi en död groda ;o
utan skin, så man såg alla njurar och det!
ass äckligt, haha, iaf så tog vi med oss lite vatten,jord,mossa och rötter därifrån.
plus den döda grodan, tog den i en plastpåse!
när vi kom tillbaka till skolan sen vid 3 typ.
hade varit borta då typ 70-80 min?
så hittade vi inte våran lärare, haha xd
men tillsut hitta vi honom, typ 20 min senare :o
aja, nu ska jag snart damsuga rummet!
för ska få gäster senare , mammas jobbar kompis/chef kommer hit,
med sin familj! :)

pic-när vi gick tillbaka till skolan! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0