dagen har varit hemsk!

kom hem för typ en halv timme sen.
fick sluta 3 idag för fritidsgårdsledarna! :)
skulle igentligen slutat halv 4.
men vi var klara med det vi skulle göra, så vi fick sluta :)
har varit en hemsk dag idag rent ut sagt!
börja med att var äcklig mat i skolan,
sen så klippte jonte av litelite av mitt håret,
och sen var jag tvungen att handdiska 16 glas(!!),
det vidrigaste som finns!
och det blev ju inte bättre när jag vänta på att linnea och michelle skulle sluta.
för sen när du slutade så hade mohamed sönder min mobil.
elr ah, den funkar men värsta sprickan vart det över hela skärmen!
skojar inte när jag säger det,
han sparka på min fika, och så låg den där i...
sen så dissade ** mig ..
aja, dagen kan inte bli sämre, hoopas inte det iaf!!
pic-från när jag och linnea väntade på bussen




Kommentarer
Postat av: IDOL NEWS 2011 - skvaller, nyheter m.m

Intresserad av idol och vill veta lite mer om deltagarna osv.?

då är detta en blogg du verkligen bör checka in :)

2011-09-19 @ 17:15:54
URL: http://idolnews.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Hejsan! ALLT BRA?

♥ Följa varandra via bloglovin?

2011-09-19 @ 17:16:58
URL: http://mohammedialdebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0