helgen har varit awesome!

hehe, förlåt fär världens sämsta bloggning..
men har varit lite busy den här helgen :p
fast nåra inlägg vart det igår iaf!
matchen igår slutade med 7-1 till oss, fyfasen vad bra!
efter matchen följde michelle med hem igen,
och vi kom på att hon kunde sova här en natt till, så det gjorde hon :D
madde följde också med hem, för hon var ensam hemma.
så hon sov också över här!
kollade på allt för min syster, senare på kvällen.
filmen var riktigt sorlig jag&michelle satt och grät..
men gråten försvann snabbt när vi kollade på smartphowned.com.
hahahah, vi skrattade inte lite sen? ;)
gick och la oss runt 2 tiden.
och sen så vakna vi idag vid typ 10 :)
idag har vi inte gjort någe specielt, madde åkte hem typ 12?
men för typ 1 timma sen så gick jag och michelle ut och fotade lite,
så bilder kommer upp snart från det!
och michelle åkte hem för typ 20 min sen?
men nu vet jag inte vad jag ska göra..
aja, hittar väl på någe att göra :p
pic-michelle&jag, från när vi var ute för en stund sen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0