Ny dag till dag :p

Ny dag till dag grejsimojs!
-
Dag  1 -  En bild på dig från idag och 10 bra fakta om dig själv
Dag 2 - Min favorit högtid
Dag 3 - Bild på dagens outfit
Dag 4 - Lägg ut en bild på någon/något du gillar för tillfället.
Dag 5 - 10 saker du älskar
Dag 6 - En bild på dig tagen för 2 år sedan
Dag 7 - Bilder på dom 5 viktigaste i dit liv
Dag 8 - Min favorit film
Dag 9 - 3 bilder på dig när du var liten
Dag 10 - Lägg ut en bild på nån i din släkt
Dag 11 - Bild på dina klasskompisar
Dag 12 - Typ av killar jag faller för
Dag 13 - En bild på dig, inte tagen av dig själv.
Dag 14 - Varför just det namnet på din blogg?
Dag 15 - En bild på en blomma
Dag 16 - 5 av dina favorit bloggar
Dag 17 - Vad vill du mer än något annat just nu?
Dag 18 - Lägg ut din nuvarande önskelista.
Dag 19 - En bild på dina favorit skor
Dag 20 - 10 saker du hatar
Dag 21 - Favorit bild tagen av dig själv
Dag 22 - En bild på dig och din/dina bästavänner
Dag 23 - Bild på  din kamera och kamerautrustning
Dag 24 - Din spotify spel lista
Dag 25 - Mitt favorit klädelseplag
Dag 26 - Lägg ut din profilbild på Facebook.
Dag 27 - Varför började du att blogga?
Dag 28 - Min favorit årstid
Dag 29 - En bild på ditt rum.
Dag 30 - En bild på dig från idag och 10 saker som har hänt denna månaden.
Ny dag till dag grejsimojs!
-
Dag  1 -  En bild på dig från idag och 10 bra fakta om dig själv
Dag 2 - Min favorit högtid
Dag 3 - Bild på dagens outfit
Dag 4 - Lägg ut en bild på någon/något du gillar för tillfället.
Dag 5 - 10 saker du älskar
Dag 6 - En bild på dig tagen för 2 år sedan
Dag 7 - Bilder på dom 5 viktigaste i dit liv
Dag 8 - Min favorit film
Dag 9 - 3 bilder på dig när du var liten
Dag 10 - Lägg ut en bild på nån i din släkt
Dag 11 - Bild på dina klasskompisar
Dag 12 - Typ av killar jag faller för
Dag 13 - En bild på dig, inte tagen av dig själv.
Dag 14 - Varför just det namnet på din blogg?
Dag 15 - En bild på en blomma
Dag 16 - 5 av dina favorit bloggar
Dag 17 - Vad vill du mer än något annat just nu?
Dag 18 - Lägg ut din nuvarande önskelista.
Dag 19 - En bild på dina favorit skor
Dag 20 - 10 saker du hatar
Dag 21 - Favorit bild tagen av dig själv
Dag 22 - En bild på dig och din/dina bästavänner
Dag 23 - Bild på  din kamera och kamerautrustning
Dag 24 - Din spotify spel lista
Dag 25 - Mitt favorit klädelseplag
Dag 26 - Lägg ut din profilbild på Facebook.
Dag 27 - Varför började du att blogga?
Dag 28 - Min favorit årstid
Dag 29 - En bild på ditt rum.
Dag 30 - En bild på dig från idag och 10 saker som har hänt denna månaden.



Kommentarer
Postat av: matilda

hallå! hur mår du idag då ?:)

kram.

2011-10-01 @ 15:35:06
URL: http://mathyi.blogg.se/
Postat av: matilda

det är super! några planer för kvällen då ?:)

2011-10-01 @ 16:11:19
URL: http://mathyi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0