nu taggar man 97 cup imorron!!

när jag kom hem från åsbro hallen, så åt vi maaaat :)
och sen satte vi på robinson på datan.
för hela familjen missade det i torsdags,
för att var ju kvar efter innebandyn och pratade :p
men iaf, nu har vi nyss kollat klart på det!
förut i åsbro hallen, så vart det att kolla herr matchen/div2 matchen.
för mamma,patrik och giro,mina tränare, fixade iordning allt till imorron istället :p
så jag,syster och nellie satt och kollade på matchen :)
men dom förlorade med 12-5..., hahaha!
aja, snart ska jag dra mig till sängen!
ska ju upp tidigt imorron, för ska vara i åsbro klokan 8!!
tror jag tar med kameran, så isf får ni massa bilder på söndag :)
pic-från dm finalen 2011 i f97.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0