det blåååser ute idag :o

kom hem typ tjugo över 3!
dagen har varit kall och blåsig.
inte skönt väder att stå ute och kolla fotboll i.
men jag hade dubbeljacka på mig iaf :)
åkte in till örebro vid halv 10 typ.
körde fel 3 gånger, kändes ju bra at ha pappa som chafför..
iaf, så hann vi in till matchen som började 10.20.
dom förlorade den, men blev någre roliga kort tagna då :p
sen efter den stack jag och mamma och kollade pool-spel.
för f99-00-01 i åsbro(innebandy) spelade i örebro.
dom vart överlyckliga när vi kom, haha :D
dom vann iaf sin match med 8-2!
och lilla agnes var med och spelade, och hon är 05.
så dom var ju 6-4 år äldre än henne, men hon kämpade på ändå! :)
åkte tillbaka och kollade på syster's sista match för dagen,
orkade inte ta någre kort då,
för det var så kaaaallt!!, haha :p
men dom förlorade den med..
pic-så ser jag ut idaaag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0