Dag 1 - En bild på dig från idag och 10 bra fakta om dig själv.

* Jag har bott på tre olika ställen, och alla hör till kumla komun.
* Jag har bloggat sen januari 2010, men hade en annan blogg då.
* Just nu "äger" jag tre bloggar, men ingen vet om att dom andra finns.
* Den bästa sidan på nätet förutom blogg.se tycker jag är we♥it.
* Jag hatar att dricka vatten, förutom under matcher&träningar.
* Jag älskar verkligen "barnprogram" så som dom på disneychanel osv.
* Jag blir väldigt lät svartsjuk även för små saker.
* Jag tycker faktiskt att jag själv ser bra ut, men inte alltid.
* Det finns ingen som vet allt om mig.
* Innebandy gör mig alltid glad.



Kommentarer
Postat av: Sannalitens.se

Hej! Skulle du vara intresserad av att göra ett bloglovin-byte? I så fall hittar du min länk här: http://www.bloglovin.com/blog/2681438/sannalitensse Lägg bara till mig och skicka din länk så lägger jag till dig omedelbart! :) Kram!

2011-10-01 @ 17:35:42
URL: http://Sannalitens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0