älska tisdagaaaar! :D

kom hem från skolan för typ 20 min sen :)
och nu sitter jag och kollar på simpsons, haha.
tisdagarna i skolan är dom bästaaaa!
har bara fyra lektioner,har sovmorgon till 9.10 och slutar halv 3.
bättre kan det inte bli, haha :D
på svenskan idag så var vi på nån sak i aulan,
där det var en som pratade om fn!
jobbar om det just nu på svenskan, och så vare ju fn dagen igår :p
men nu ska jag ladda in bilder från kameran,
så snart kommer resultatet upp från igår!
pic-jag idag!, bilden gör håret orättvist, är starkare rosa i verkligheten



Kommentarer
Postat av: Maja

Super fin blogg du har, bloglovin byte kanske...?:)

Kram!

2011-10-25 @ 16:19:26
URL: http://majzi.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0