100 frågor om mig,

1. Hur gammal är du om fem år? 19 år
2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? min säng♥♥
3. Hur lång är du? 169.
4. Vilken är den senaste filmen du sett? Knowing
5. Vem ringde du senast? Bella, tror jag
6. Vem ringde dig senast? Giro
7. Hur löd det senaste sms:et du fick? ----------
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? smsa
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? gifta
10. När såg du senast din mamma? nåra sekunder sen
11. Vilken ögonfärg har du? blågrön
12. När vaknade du i dag? tjugo över 9
13. Vilken är din favoritjulsång? öhm, jag vet inte
14. Vilken är din favoritplats? där det är vaaarmt!
15. Vilken plats föredrar du minst? där det är kallt..
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? USA
17. Vad skrämde dig om natten som barn? tjuvar,mardrömmar
18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? nått skämt på internet
19. Hur stor är din säng? 180, dubbelsääääng♥
20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar
21. Sover du med eller utan kläder på dig? en tröjaa
22. Hur många kuddar har du i sängen? 2
23. Hur många landskap har du bott i? 1
24. Vem vill du vara hos nu ? diig!
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? barfota och skor
26. Är du social? självklart!
27. Vilken är din favoritglass? mjukglass&mintglass
28. Vilken är din favoritefterrätt? chokladpudding&kladdkaka
29. Tycker du om kinamat? jaa,
30. Tycker du om kaffe? nej
31. Vad dricker du till frukost? o'boy♥♥
32. Sover du på någon särskild sida? Nee
33. Kan du spela poker? nej
34. Tycker du om att mysa/kela? ja
35. Är du en beroendemänniska? sometimes :p
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? yesss
37. Vill du ha barn? jaa, fast inte nu
38. Kan du några andra språk än svenska? engelska&tyska
39. Har du någonsin åkt ambulans? nej
40. Föredrar du havet eller en bassäng? pool!
41. Vad spenderar du helst pengar på? kamera saker
42. Äger du dyrbara smycken? ingen anning
43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? just nu så vet jag inte
44. Kan du rulla med tungan? nej...
45. Vem är den roligaste människan du känner? känner massa som är roligaaa,
46. Sover du med gosedjur? nee
47. Vad har du för ringsignal? standarden för sony ericsson, tror jag?
48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? ja, några.
49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? mamma's bärbara
50. Flirtar du mycket? mja, tveksamt
51. Kan du byta olja på bilen? Nej?
52. Har du fått fortkörningsböter någon gång? Nej
53. Vilken var den senaste boken du läste? Bara inte du
54. Läser du dagstidningen? Nej
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej
56. Dansar du i bilen? Jaa, haha!
57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? ingen anning
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? säkert nått matte tal -.-
59. När var du i kyrkan senast? på syster's skolavslutning
60. Vem var din favoritlärare på högstadiet? har inte gått ut högstadiet än..
61. Hur länge har du campat som längst i ett tält? bara nån dag, haha
62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig? vet inte?
63. Vad lyssnar du på just nu? svambob på tvn♥
64. Har du varit med i tidningen? jaa
65. Vad är det konstigaste du ätit? typ sushi, hehe
66. Vem såg dig naken senast? dom i laget
67. Vad är det för färg på din tandborste? rosaaa♥
68. Hur imponerar man på dig? man är sig själv
69. Vem ringer du när du är arg/ledsen? ingen, håller det för mig själv
70. Har du någon piercing? 4 hål i öronen och naveln
71. Din största vinst? typ 50 kr elr nått gosedjur, haha!
72. Civilstånd? singeeel
73. Vilka hemsidor besöker du dagligen? Facebook,we♥it,blogg.se och bloggar/tumblr
74. Är du fåfäng? nae
75. Ångrar du någonting du gjort? Ja
76. Hur gammal är din pappa? 40..
77. Vilket är ditt drömjobb? jag vet faktiskt inte..
78. Finns det något du verkligen skulle vilja göra men inte haft tillfälle, tid eller råd till? Ja
79. Vad har du haft för husdjur under ditt liv? en hamster& typ en katt, hahaha!
80. Berätta tre saker som dina läsare antagligen inte vet om dig? jag älskar barnprogram, jag har varit utomlands vare år sen jag var 4, jag tycker inte om chips förutom pringles
81. Svär du ofta? Ja, hehe
82. Sverige när det är som bäst? juni,juli,augusti,december!
83. Kan du åka slalom? har kunnat, vet inte om jag kan längre...
84. Vad har du ätit i dag? en mackaaa
85. Vad har du för utbildning? Går i skolan nu :p
86. Vilken kroppsdel är du mest nöjd med? ögonfärgen&magen
87. Vilken kroppsdel är du minst nöjd med? mina fötter..
88. Vilken är din bästa egenskap? jag har mina egna åsikter, bryr mig inte om vad andra tycker
89. Vilken är din sämsta egenskap? är sjuukt avundsjuk/svartsjuk
90. Nämn två historiska personer som intresserar dig? ingen, haha
91. Saknar du något? Ja..
92. Är det viktigt att fira födelsedagar? Ja?
93. Vad gör dig ledsen? Sånt/sånna som sårar
94. Vad gör dig glad? Mina vänner,bloggen,kameran,innebandyn m.m
95. Har du varit gift eller förlovad? Är gift♥
96. Vad ska du göra i helgen? nästa helg ska jag sova med ronjiiis
97. Vad är det knasigaste du gjort? gör alltid knasiga saker (a)
98. Vad har du för laster? ?
99. Vem är din förebild? har inte nån,
100. Vad ska du göra när du svarat klart på dessa frågor? byta om och sen skriva idrotts läxan!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0