Ny dag till dag sak :)

Nu har jag gjort en ny dag till dag sak,
sa ju att jag skulle göra en ny och egen lista!
så nu har jag gjort det, hihih :)
och det är bara bilder i den här dag till dag saken :p
--------
1 bilden - En bild på mig & min kamera
2 bilden - En bild på vatten
3 bilden - En bild på en blomma
4 bilden - En bild från dagis tiden
5 bilden - En bild på något blått
6 bilden - En favorit bild från florida
7 bilden - En bild på mig själv från florida
8 bilden - En bild på mat/godis
9 bilden - En bild på mig i match kläder
10 bilden - En bild på nånting rosa
11 bilden - En bild på en svamp
12 bilden - En bild på mig själv när jag är bebis
13 bilden - En bild på löv
14 bilden - En bild på mig från när jag var brunett
15 bilden - En bild på nånting grönt
16 bilden - En bild på himlen
17 bilden - En bild från stranden
18 bilden - En bild på min mage
19 bilden - En bild på mig och nån/nåra barndoms kompisar
20 bilden - En bild från när jag gick i 5:an
21 bilden - En bild på nånting rött
22 bilden - En bild på mitt hår
23 bilden - En bild på moln
24 bilden - En bild på mig från i somras
25 bilden - En bild på nånting vitt
26 bilden - En bild från min första utlandsresa
27 bilden - En bild på sport
28 bilden - En bild på snö
29 bilden - En bild från nån julafton
30 bilden - En bild på mig idag



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0