nu är jag hemmaaaa!

kom hem typ tjugo i 7 från ronja, och då startade jag datan.
men den ville inte funka så jag tog en macka istället :p
iaf, så har dom här två dagarna varit toppen!
matchen igår gick inge bra, vi spelade inte alls som vi brukade och så..
men vi vann iaf med 5-2, hehe :p
rebecca i laget fyllde även igår, så vi firade med kladdkaka efter matchen :D
grattis i efterskott becciiis!
kom till ronja vid tjugo över 6 igår, gjorde inget specielt då.
sen beställde vi pizza nån timme senare.
så då fick vi gå och hämta dom i regn...
senare på kvällen hittade vi inte på någe specielt,
vi spelade mest spel och pratade, hihih :]
vi tvär slocknade sen vid 2 på natten,
i samma säng,delade på täcke,dörren var öppen,
datan var på och vi hade 3 lampor tända i rummet, hahahha!
vaknade halv 8 imorse,
men jag somnade om till 9 medans ronja spelade sims3 :p
idag har vi inte gjort nånting, elr jo, vi har lagt ut saker på tradera
och kollat på tv, haahahha :)
men kul har vi haft iaf, och en massa skratt har det blivit xd
nu ska jag plugga lite, och sen rensa bilder!
pic-jag&ronja, från när vi var 5 år, haha ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0