livräddning är svårt :o

kom hem fört typ 30 minuter sen, och nyss har jag ätit en nutella macka!
sitter och tuggar i mig än mandarin okså, hehe :p
var inte god mat idag i skolan,
så då får man äta när man kommer hem :)
imorse innan jag åkte till skolan sprang jag runt som en tok,
för att hitta min ed-hardy bikini.
men icke sa nicke, den hittade jag inte, så fick ta en annan -.-
som ni nu förstår, så hade jag bad på idrotten.
och då övade vi på livräddnig, ass svårt juu :o
annars har dagen varit normal,
och nu ska jag kolla lite bloggar och uppdatera min tumblr.
kolla den vettja: http://anderssonnn.tumblr.com
ni kommer iaf inte ångra er ;)
pic-jag idag!, för några minuter sen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0