gränna stänger är goooott :]

kom hem från skola&buss kvart över 4!
för alltså tjugo minuter sen :p
idag i skolan så hade jag först idrott, och då hade vi gymnastik.
vi stog på händer,gjorde kullerbytor,hoppade trampets och massa mer!
sen hade vi massa andra lektioner, som var tråkiga..
iaf så slutade jag tio över 3 idag.
skulle stanna kvar i skolan en stund idag och göra klar med pi:n.
för imorron åker 4 från våran grupp till turkiet!! :)
men vi behöbde bara var där typ 20-30 min.
så jag hann med 4 bussen :p
nu sitter jag och äter på en sån är stäng från gränna,
med hallon&lakrits smak på super goood! :D
köpte den igår på julmarknaden, hehe :p
pic-så ser jag ut today!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0