DM-final nu i februari, woohooo :D

som jag skrev i förra inlägget tagga februari!
och med det menar jag att vi gick vidare till DM-final :D
vi gick oslagbara genom alla matcher, alltså vi vann alla våra 4 matcher!
superduper mega grymma är vi! :)
första matchen spela vi mot kumla, då vann vi med 4-0.
andra matchen spela vi mot ösk, då vann vi med 6-0.
tredje matchen spela vi mot askersund, då vann vi med 8-1.
fjärde matchen spela vi mot nora, då vann vi med 5-0.
så vi gjorde 23 mål och släppte in 1 mål idag,
jag gjorde även 3 mål idag :D
mellan varje match hade vi 1 timme's paus, och då tog vi bara det lugnt
och kollade när dom andra spelade :)
vi spelade otroligt bra idag, förutom sista, haha.
men det var planerat att vi inte skulle köra slut på oss då,
för vi har ju en dag imorgon också :p
när vi spelade mot ösk så fick ambulansen komma..
som tur var det ingen från laget som blev skadad, utan en från ösk.
vi klarade oss utan allvarliga skador idag, toppen! :D
kommer även lägga in bilder, för larsson&bella har tagit kort idag.
men mamma måste först komma hem med kameran :p
ett grattis skulle ju inte skada att få nu? ;), haha!
pic-jag&bella, från när vi vann DM-finalen 2011 i 97 serien.




Kommentarer
Postat av: Elvira

Grattis, vi var oxå oslagbara

2011-11-13 @ 08:57:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0