dagen har varit grym!

dagen idag har varit kanon, först så vara skola.
hade några lektioner, och sen slutade jag halv 4!
sista lektionen hade jag PI.
och då kom en från NA och interjuvade oss :D
lite smått roligt, sen tog hon kort på dom av oss som åker till turkiet på tisdag.
och nej, jag är ingen av dom, hehe! :)
men hon tog kort på mig med och skrev ner mitt namn.
så kommer nog hamna i tidningen om jag har otur...
iaf, sen kom michelle's pappa och hämtade oss,
och skjutsade in oss till örebro! :)
gick i nåra affärer, hittade två tröjor!
kommer väl upp bild på det imorron, :p
sen vid 6 drog vi oss till donken, hehehehhe...
och vid tjugo i 7 så vart den bioooo :D
dagen idag har varit suuuuuper!
pic-söta tjejer på bion!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0