chillidill dag idag!

ja, nu har jag käkat klart, vart en macka med bacon-ost på :]
himlans gott är det, ska nog vara så tjock av mig att ta en kladdkaks bit.
om jag orkar gå ut i köket, hahah ^^
iaf, så har skoldagen varit riktigt lugn idag.
har ju sovmorgon idag till 9.10, som jag har varje tisdag!
och så var första lektion inställd-.-, så började igentligen 11 idag :o
så var i skolan i två timmar, och gjorde ingenting...
inte så roligt, men slutade halv 3 idag iaf :)
och då hämtade pappa mig så drog vi in till örebro!
nu tror nog jag att jag ska hämta lite kladdkakka och grädde.
halva kladdkakan blev ju över igår, hihi :]
pic-jag för några minuter sen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0